My Profile

My name is Meidiana Kusuma Wardhani, and I’m INDONESIAN, yappp i’m proud of it. Disaaat beberapa orang yang mungkin ga nyaman sama negaranya sendiri, mungkin gue salah satu yang suka sama negara ini dengan seluruh keindahan dan kejelekan didalamnya😀.

Gue hobi banget kesandung dijalan ama salah kirim sms (ga ngerti ini penting apa engga dibahas :p ), gue juga heran kenapa gue bisa sering banget salah kirim sms, BUKAN GUE SOMBONG GARA2 BANYAK pulsa, tapi emang pure pikiran gue aja yg kelewat mondar-mandir kesana-kemari, kebiasaan buruk gue tuh ngapalin nomor hape orang jadi kalo mau sms cuma lgsg masukin nomor hape merekaa, makanya kadang2 kebalik2 .

I have passion in Music, Photography, Fashion, Travelling, Movie and Food. Recently I become an EVENT HUNTER :)). I like to meet new people, new environment, new custom and everything that can gain me new experience.

And my blog using two languages, English and Indonesian🙂 it just depends on my mood when i’m posting it.

Enjoy your life people

 

5 thoughts on “My Profile

  1. mEidy saPoeTra says:

    Qmu luTcu baNget Dech…

  2. bocahbancar says:

    Salam kenal yawh..

    Jangan lupa berkunjung OK…..

  3. benazio says:

    pantes hobinya ngisengin orang😛

  4. Salam kenal! Aku jadi pingin diisengin nih… Kunjungi balik dong!

  5. heri says:

    salam kenal ya

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: